اره سینه شیر نداره بخاطر همونه مال منم دقیقا همین کار میکنه میفهمم از شیر نداشتنه بعد شیرخشک میدم بهش
احتمالا شیشه بهش میدی اونو تجربه کرده
میبینه سینت کم میاد نسبت به شیشه نمیخواد بگیره!
از یه شیشه ای که ازش کم میاد استفاده کن
احتمالا بادگلو داره بلندش کن آروغشو بگیر دوباره بهش بده
رفلاکس نفخ کولیک اروغ شیرکم
پسر منم اینجوریه
بینیش کیپ نشده؟ میتونه راحت نفس بکشه؟ بینی شو چک کن. اگه مشکلی نبود آروغ شو بگیر احتمالا چون آروغ داره اذیت میشه موقع شیر خوردن. اگه این دو تا هم اوکی بودن احتمالا از دل دردش باشه
دختر منم همینه🤦
مال منم
من یکی از سینه هام شیرش کمه اینطوری میکنه
میزارم زیر اون سینم میخوره درست
یا شاید هم اروغ داره ک نمیتونه بخوره .یا از مزش خوشش نمیاد
یهش شیشه شیر هم میدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.