طبیعیه هورمونامون بالاس .بعضیا خون دماغ میشن
منم اینطوریم
منم اینجوریه
اگه اسپرین میخوری از اونه منم زیاد میشم
اگه نمیخوری هم از علایم بارداری میتونه باشه
طبیعیه ،به خاطر گردش زیاد خون هست
شدت گردش خون بالاست باعث میشه میرگا و رگای نازک میترکن بخاطر اون مخاط بینی خونی میشه نگران کننده نیستش کاملا طبیعیه
شاید خشکی زده بخاطر آلودگی هوا و ....
منم میبینم همیشه
برای منم بود طبیعیه
منم بینیمو تمیز کردنی میبینم خونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.