بچم‌از اول پستونک‌میگرفت جدیدا نمیگیره😐دلیلش چیه

۴ پاسخ

پسر منم بعد از واکسن دیگه نمیگیره
هرچی مزه دارش میکنم میذارم دهنش باز میندازه بیرون 😐😂

نده بهش دیگه الان خودش پس زده بهتره

پسر منم خودش خودشو از پستونک گرفت🤣

کاش دختر منم ازش زده بشه

سوال های مرتبط

مامان سامین مامان سامین ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری