اره منم دبیرستان زدم اون هفته باز زدم
من تو بارداری زدم.
من ۲هفته پیش رفتم بهداشت که واسه پسرم واکسن سرخک بزنم گفتم واسم زدن
اول دبیرستان احتمالا زدین
تو بارداری نزدی؟
مدرسه ۱۵ سالگی زدیم
اگه تو ۲۵ سال یعنی تا ده سال بعد واکسن باردار بشی نیاز نیست اما ۲۵ رو گذشته باشه تو بارداری میزنی فکر کنم ۲۵ هفته(دکترت خودش میگه یا تو بهداشت پرونده باز کنی خبرت میکنن)
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.