سلام من یه گروه دارم تو روبیکا خوشحال میشم بیای کلن خانوم هستیم برای باردار اقدامی ها moharmii00@
من ۱۳ هفته و ۲ روز رفتم
سلفری بده
من ۱۲ هفته و یک روز انجام دادم
تا ۱۳ هفته پنج شش روز میشه انجام داد
نه برو دیر نیس من ۱۳ هفته رفتم تو سونو ۱۳هفته و ۶روز بودم همون لحظه بعد سونو رفتم آزمایشم دادم
من فقط سونو دادم ازمایش ندادم این دکترام فقط استرس میدن
چرا گفته دیره؟
مگه توی ۱۳ نیستی؟
من دکترم گفت ۱۲ هفته ۳ روز برم اون موقع اصلا دیر نیست
همونی که دکتر گفت😐💙
انجام نده منم انجام ندادم اختیاری دیگ یهو بذار آنومالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.