۸ پاسخ

به سلامتی زایمان کردی😍
به من فقط گفت با شامپو بچه بشور

من بعد هر بار سرویس رفتن با آب سرم میشستم روی بخیه رو یه وقتایی هم با شامپو بچه میشستم که عفونت نکنه

من یادمه پماددادباسرم شستشو بعددوهفته همش افتاد

خود ماما پماد معرفی کرد اسمش یادم نیس ولی خیلی خوب بود چربم میکرد خارشش کمتر میشد بعد از ده روزم یه پماد ترمیم کننده دیگه داد

بتادینم خوبه ولی من پماد نداشتم.

از دسشوی فرنگی استفاده کنیام خوبه

اولن ک برا اینکه دردش کم بشه هر 8 ساعت شیاف دیکلوفناک. بعدم سعی کن دسشویی اینا میری خیلی زور نزنی چیزای ابکی بخور 10 روز برنج اینا نخور خب؟
روغن حیوونی خیلی خوبه براش.
سعی کن خیلی اب نزنی بهش هی بری با اب بازی کنی دم ب دیقه دسشویی
سر ی هفته خودش میافته کم کم

اره فک کنم یه پمادی داد ولی یادم نیست چی بود بعدم با بتادین شستشو میدادم

سوال های مرتبط