۵ پاسخ

منم یکم بالاش درد میکرد رفتم سونو گف هیچی نیس
دکترم گف سرمات زده چیزای گرم بخور خودتو گرم نگهدار خوب میشی همونو کردم خوب شدم ولی یکم رو کاشی بشينم دردم میگره

وای برا منم درد میکنه 🥲

واسه منم درد میکنه...بیشتر بعد ۱۴ سیکلم

منم همینطورم فردا میخوام برم دکترر

منم در می‌کرد رفتم سونو گفت داخل تخمدان چپت کیسته

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۳ سالگی