۳ پاسخ

لعنت ب کیست نمیدونم از چی بوجود میاد دلیلش چیه
منم سونو دادم گفت کیست هموراژیک داری

کیست گرفتی دوباره

خاک تو سر این پریود
این ماه چرا بیشتریامون عقب انداختیم آخه
من الان ۹روزه تاخیر دارم
اگ بی بی چک منفی نمیشد می گفتم باردارم

سوال های مرتبط