۱۹ پاسخ

یا خوابش میاد یا دماغش کیپه نمیتونه سینه رو طولانی بگیره کلافه شده

منم چون شیرم کم بود هم شیرخشک میدادم هم شیر خودم ی مدت میخواست شیرخودمو ول کنه دیگه نگیره ولی من پافشاری کردم ی روشی ب کار گرفتم ولی هرچی فک میکنم یادم نمیاد چون میخواستم سینه رو ول نکنه خلاصه به اداهاش توجه نکردم تا درست شد و با دوتاش کنار اومد😁

شاید گوش درد داره

شیشه نده
سر شیشه با سر سینه شما خیلی فرق داره
اگه عادت ب اون کنه سینتو نمیخوره و شیرت خشک میشه
شیشه نده تا شیر خودتو بخوره

شاید شیر نداری عزیزم
با دستت بکن ببین شیر میاد بیرون

دختر من شیشه هم میخوره .تو همین سن ها ک بود دقیقا همینکارو میکرد.دکتر گفت میخاد سینه رو ول کنه چون تازه داره میفهمه جریان شیرمادر نسبت به شیشه کمه و دیگه سینه را نمیخاد.ی ماهی خیلی اذیت کرد فقط تو خاب سینه میگرفت الان دوباره داره بهتر میشه

مزه شیرت بد نشده ؟

اروغ شاید داره

رفلاکس داروببر دکتر بده

دختر من وقتی شدید خوابش میاد اینجوری میکنه

عزیزم تو ۳ ماهگی واسه همه نوزادا پیش میاد منم یکی دو هفته قبل اینجوری بود بردم دکتر گفت مشکلی نیست تو این ماه بازیگوش تر میشن

احتمالا گوشش درد میکنه

آروغ داره

شاید شیرت کمه

رفلاکس نداره؟؟

دهنشو نگاه کن خدایی نکرده افت نباش

شیرت کمه شاید

دل‌درد نیست؟
گریمچر بهش نمیدی؟؟

شیرت کم نشده؟ شاید نیک میزنع کم میاد کلافه میشه

سوال های مرتبط