۴ پاسخ

من به ازای ۴کیلو توت فرنگی ۱کیلو شکر میزنم شیرینیش نه کمه نه زیاد دلو نمیزنه
من حلقه ای خورد میکنم لایه لایه توت فرنگی و شکر میریزم میزارم تو یخچال عصر تا فردا صبح بمونه بعد درش میارم با همون ابی که خودش انداخته میزارم بپزه بعد کف انداخت کفشو میگیرم که مربام شفاف بشه
اخرش یکوچولووووو ابلیمو میزنم واسه جلوگیری از کپک

شکرش کم باشه کپک نمیزنه فقط کمتر آب میندازه و شربتش کمتر میشه همین

کم شیرین باشه کپک میزنه باید مث بیرونیا شیرین باشه

قشنگ بشور بزار بمونه یکم تواب
خاستی ریز کن نخاستی کامل
بزار با شکر شب تا صب بمونه اب انداخت باهمون درستش کن یکم اب بریز فقط وانیل و گلاب یکمم ابلیمو ک کپک نزنه. من درست کردم خیلی خوب شد

سوال های مرتبط