مامیا من سوتین شیردهی نخریدم خیلی لازم میشه؟

۱۱ پاسخ

برای راحتی خودته عزیزم

من خریدم الان اندازم نیست 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
بنظرم نیمتنه ساده اولش بپوشیم بهتره

نه عزیزم فرقی نداره

نه عزیزم سوتین شل ببند

من بچه اولم گرفتم نتونستم استفاده کنم

من الان رفتم از این نخی سبک ها خریدم چون داشتم اذیت میشدم. بین سایز شده بودم ولی به سایز بزرگتر خریدم
برای شیردهی هم خوبه می‌کشی پایین

منم نخریدم
اگر لازم شد بعد زایمان میخری

منم نخریدم🤭

منم نخریدم خوشم نمیاد نیمتنه استفاده میکنم

من گرفتم شیردهی استفاده نکردم از همین معمولیا ک زیرش فنر داره استفاده میکنم

بعد زایمان بخر
من بارداری قبلی قبل زایمان خریدم بعد ک شیر اومد تو‌سینم اندازم نشدن

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان گومبولی مامان گومبولی ۸ ماهگی