من که گرفتم بزرگ بود نگرفت
رفتم کوچولو نوزادی خریدم همونم نگرفت
اره یه ارزون بخر قبول کرد مارک بهتر میخری قبولم نکرد ک میندازی دور
من انقدر دوست دارم پستونک بخوره دوتا خریدم براش
من خریدم فقط برااینکه عکس بگیرم با پستونک ازش😂خوشم میاد🙈وگرنه نمیخوام پستونکی بشه
اما من یکی قبل زایمان گرفتم بزگ بود وقتی می دادمش تا ته حلقش می رفت رفتم سایز کوچک تر از همه خریدم بعد زایمان
میشه بزاری دهنش برای یه مدت به کارای خونت برسی به نظرم خوبه
منم توی خرید اولیه نگرفتم گفتم لازم نیست ولی چندروز پیش گرفتم احتمال دادم برای اروم کردن بچه نیاز باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.