من عاشق پستونکم ۳ تا خریدم 😂😂😂
ب شدت بدردت میخوره
اتفاقا خیالی خوبه بعد میفهمی ، بچه من با پستونک راحت میخوابه
بعد که برا خواب کردنش به هر راهی متوسل شدی میفهمی 😂
عزیزم پستونک نگیره ۲۴ ساعته باید سینت تو دهنش باشه
چون بچه همش دوس داره یچیزی بمکه
وای خیلی جوابه من پسرم نمیگیره پسر بزرگم گرفت خدایی عالی بود
من اصلا بچم نگرفت پستونک.عق میزنه
خیلی خوبه حتما بگیر بچه نصف روزش هه نق میزنه پستونک میزنی مک میزنه میخوابه اروم میشه
من شوهرم دوست نداره
بگیر عزیزم خیلی جوابه یدونه بی بی لند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.