۳ پاسخ

دکتر به من گفت باقی داروهات که مونده رو دوران بعد زایمان بخور

من لاکتوول میخورم برای شیر دهی. با شیر افزا

با ویتامینای بارداری

من ۳ماه اخر مولتی نخوردم چون وزنم رو خیلی برد بالا

همونایی ک تو بارداری میخورم

سوال های مرتبط