۶ پاسخ

دختر من دقیق این قرمزی رو داره بنظرت میرع؟

نه خشکیه پوسته

ن عزیزم پسر منم داشت پشت چشمش همیشه چربش کن براش کم کم برطرف میشه من ک وازلین فیروزه زدم عالی بود براش

اگزما اره بچت هم خشگی پوست داره هم اگزما وازلین بزن با کرم اوره 3درصد

نه نشونه است
پسر منم داره البته من خودمم دارم مامانم هم داشت...

بچه منم همینطور قرمزی روی پیشونیش داره 🥴 چیه این قرمزی

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۳ ماهگی
مامان کایان 👶🏻💙 مامان کایان 👶🏻💙 ۲ ماهگی