۹ پاسخ

واسه من ۳۲ هفته ۵ روز ۱۷۰۰ بود گفت کمه تغذیه اینام و دارم بهتر میکنم با یه سری مکمل

برای منم همین بود

من ۳۱هفته۱۷۰۴بود وزنش

من ۳۲ هفته رفتم ۲ کیلو بودم ولی این سونو ها خطا خیلی دارههه

ب منم گف ریزس ولی مهم اینه ک بچه سالم باشه ان شالله زمان هست تپل تر میشن

من ۳۲ هفته ۱/۸۰۰ بود، تغذیه م بیشتر کردم بهتر شد

من مثل شما رفتم گف ۱۶۰۰
دکترم گف خوبه طبیعیه

من ٣٥ هفته بچم ٣/٢٠٠ بود ٣٨ هفته كامل زايمان كردم شده بود ٣/٢٥٠ 😐😐سونوها خطا دارن بابا نگران نباش اصلا😉

من ۳۲ هفته۱۷۰۰ بود ۳۵ رفتم ۲۷۰۰ شده بود

سوال های مرتبط

مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وششم بارداری