بچه ها میگم وقتی میرین سونو میزارن از صفحه مانیتور فیلم بگیرین؟

۴ پاسخ

اره عزیزم
تازه خودش ب من گف

بستگی به اون مرکزی که میری داره
من از هر سه سونویی که تا الان رفتم فیلم دارم 🥹

اره من هردفه میرم شوهرم فیلم میگیره

من تو انتی گرفتم

سوال های مرتبط