بچه ها میگم وقتی میرین آنتی فقط آنتی تنها ستش یا آزمایشم مینویسن

۲ پاسخ

من ک واس بچه اولم نمیدونستم آزمایش هم نوشته😂 فقط سونو رو دادم بعد گفتم این چیه ک نوشته. بردم دکتر گف آزمایشات کو گفتم مگ آزمایش هم بود؟چون که سونو رو داده بودم بعد از دوسه هفته از گرگان ک رفتم زابل سونو رو بردم نشون دکتر دادم . چون واس ان تی رفتم گرگان. زابل سونو ندادم

آزمایش هم هست ک باید بلافاصله بعد سونو بری .نباید فاصله بدی

سوال های مرتبط

مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته چهاردهم بارداری
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته هفدهم بارداری
مامان مهدیس مامان مهدیس هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان نخودچی🩵👶🫀 مامان نخودچی🩵👶🫀 هفته بیست‌وهفتم بارداری