من ک واس بچه اولم نمیدونستم آزمایش هم نوشته😂 فقط سونو رو دادم بعد گفتم این چیه ک نوشته. بردم دکتر گف آزمایشات کو گفتم مگ آزمایش هم بود؟چون که سونو رو داده بودم بعد از دوسه هفته از گرگان ک رفتم زابل سونو رو بردم نشون دکتر دادم . چون واس ان تی رفتم گرگان. زابل سونو ندادم
آزمایش هم هست ک باید بلافاصله بعد سونو بری .نباید فاصله بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.