خانمای باردار وقتی تنها هستین میرین حموم؟

۱۴ پاسخ

اره میرم ولی زیاد زیر آب گرم نمیمونم میترسم

منم میترسم سعی میکنم شوهرم هست برم

من خودم دوس دارم برم ولی خانواده ها مخالفت میکردن زمان بارداریم

اره من‌میرم

اره من 90% اوقات تنهام اگه نرم که کپک میزنم😂

من شوهرم همش شبکاره 😂😂😂😂😂😂😂عملا چهار عصر تا شش صبح روز بعدش تنهام 😂😂😂😂

ارع چرا نریم

اره چرا نرم

بله من میرم

چرا نریم

اره چرا نرم چه ربطی داره

ارع میرم

من آره
نه نترس اگه بترسی تا آخر باهات میمونه

من میترسم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی