مامانا تو این هفته ها باز سونو داریم ؟؟؟

۷ پاسخ

اره عزیز

اره فک کنم منم دارم دقیقا ۳۷یا ۳۸اخرین سونو

داری دیگ اخراشه باید چک کنن

من سونو رشد رو یدونه ۲۸ رفتم یدونه ۳۰ هفته رفتم داپلر یدونه ۳۳ هفته رفتم رشد یدونم ۳۵ رفتم رشد که اخری بود

من ی سونوی داپلر برام نوشت اونو باید بدم

آره عزیزم ی سونو وزن ۳۶ یا ۳۷ هفته باید بری

بستگی به دکترت داره عزیزم من ۳۰ هفته رفتم بعد گفت دوباره ۳۶-۳۷هفته برم

سوال های مرتبط