۶ پاسخ

خوبه پسر اول من تو سونو ۳۰ هفته ۱۵۰۰ بود ۳۶ هفته ۳ و بدنیا اودمنی ۳۶۰۰. نگران نباش هفته های اخر بیشتر وزن میگیره البته به احتمال زیادد

لیدی میل بخور

منم ۳۲ هفته ۱ روز رفتم سونو رشد وزنش ۱۸۸۵ بود دکترم گفت عالیه
ولی من دوست ندارم به ۳۰۰ برسه
همون اخرش ۲۶۰۰ خوبه
بدنیا بیاد جون میگیره

لیدی میل میخورم

مشکلی نداره اصلا بچه ریز بدنیا بیاد بعدش وزن میگیره نگران نباش اصلا

منم حدودای شما بود توی ۳۱ هفته وزن دخترم
دکتر گفت لیدی میل،ماست یونانی،روزی دوتا تخم مرغ،شیر ماجان بخورم

سوال های مرتبط