یکی و نصف
یدونه کامل، یدونه سفیده
والا دکترش گفت بعد ۲ سالگی تخم بلدرچین بخوره من تا حالا ندادم منتظرم دو سالش بشه
یدونه میدم کامل بخوره خوشحال میشم
من سه تا چهارتا
سه تا
من چندبار خریدم میگن وقتی بزاری تواب باید بره زیر اب ولی همش میموند روی اب برای همین دیگه نخریدم ترسیدم حقیقتش
من دوتا گشنه باشه شده سه تا هم دادم ی روز درمیون
من روزی دوتا میدم پسرم میخوره الان یک ماهه بهش روزی ۲ تا میدم.
میگن باید روزی یدونه بخوره بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.