۹ پاسخ

یکی و نصف
یدونه کامل، یدونه سفیده

والا دکترش گفت بعد ۲ سالگی تخم بلدرچین بخوره من تا حالا ندادم منتظرم دو سالش بشه

یدونه میدم کامل بخوره خوشحال میشم

من سه تا چهارتا

سه تا

من چندبار خریدم میگن وقتی بزاری تواب باید بره زیر اب ولی همش میموند روی اب برای همین دیگه نخریدم ترسیدم حقیقتش

من دوتا گشنه باشه شده سه تا هم دادم ی روز درمیون

من روزی دوتا میدم پسرم میخوره الان یک ماهه بهش روزی ۲ تا میدم.

میگن باید روزی یدونه بخوره بچه

سوال های مرتبط

مامان پسری👶 مامان پسری👶 ۱۵ ماهگی