۴ پاسخ

من سوزش نداشتم اصلا، بعد از یک هفته کامل خوب شد

من که دارم

مال من بعد از یه مدت شروع شد،الان هم گاهی دارم.

من اصلا سوزش نداره بخیه هام🫣

سوال های مرتبط

مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد