ممنون دوستان
چجوری یعنی میشه برفک میگین ؟
پستونک سری شیشه اونارم بجوشون
ببخشید لی جوشیده منظورم آب جوشیدست.
درسته سینه خودت هیچی نداره ولی دهانش بخوره آلوده میشه باید بشوری .
سینه خودتوم بشور نوکشو تو هربار شیردهی ک وقتی داری میدی ک باز منتقل نشه .قطره های قبلیشم عوض کن سعی کن سری رو تو دهنش نزاری ک باز بزاری تو ویتامین منتقل نشه بزیر تو قاشق کوچیگ بش بده
این مدتی ک نیستاتین میدی رعایت کن خوب میشه اگه نشد
سرکه سیب طبیعی با نمک دریا با لی جوشیده رقیق کن بزن ب پستونک بزاز دهنش خوب میشه
من انقد نیستاتین دادم جواب نداد اینو آخر ی دکتر بم گفت
رو زبونش بریزی خودش وقتی حالت جوییدن میگیره میخوره سقف دهنش
اره بریز رو زبونش
آره عزیزم من دوتا دادم خوب شد اون موقع. آره هر اندازه ای گفته بریز تو دهانش روی همون برفک ها بریز. خوب میشه خیلی خوبه
سینه خودم هیچی نداره تمیزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.