وا ناراحتی نداره
مامان دو تا دختر بودن ک خیلی ناناسه
اتفاقا فکر کنم ته دلم دختر بیشتر دوس دارم
چرا ناراحتی عزیزم؟ خدا هر چی به صلاحه همونو میده و اینکه توی سونو ان تی اصلاااا نمیشه قطعی گفت
دخمل خانمه؟؟؟
عزیزم اصلا خودتو دل تو به ان تی خوش نکن عکس سونو منم جفت شماس به منم احتمال دختر داد دکتر تو اینجا هم همه گفتن دختره امروز رفتم سونو تعیین جنسیت گفت پسره هنگ کردم انشالله شماهم هرچی میخوای همون بشه
عزیزم واقعا تو گهواره بعضیا درک ندارن من خودم دوتا دختر دارم اینم ناخواسته باردار شدم ولی دلم میخواد پسر بشه کاش خدا ب دل من مادر هم نگاه کنه واقعا خسته شدم
دختره
دختره
سلام عزیزم من از روناف بچه قبلی میفهمم بچه بعدی چیه میخوای بخوابونش زمین دخترت رو بفرس
قبلش رژیم گرفته بودب ؟
دختره انگاری ؟؟
سلام گلم این ماما هست تشخیص جنسیت انجام میده پیامش بده راهنمایت میکنه
پیج روبیکا و ایتا nini_bardari_99
واتساپ وتماس 09918132278
اینستا nini_bardari99
شمارش سیوکن روبیکا بیشترفعاله
دخمله؟ 🥰
دختر احساس میکنم
دکتر چی گفت
قطعا دختره
به پسر میخوره انگار
دخملت 😍
پسر. دکتر چ گف
دختر
دختره
آقا پسررره؟
من میگم دختره
به نظر پسر میاد البته کمی رو جمجمه ش شک دارم که شایدم دختر باشه
ولی حالا حسی میگم پسر
دکتر چی گفت؟؟
پسر بنظرم
دخترفکرکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.