۳ پاسخ

اصلااا نده

اصلا ندی ها سم تولید میکنه

نه نه اصلااااا ببین سیب زمینی پخته باید تازه تازه خورده بشه اگه بمونه یه سم تولید میکنه که خطرناکه توروخدا بندازش دور

سوال های مرتبط