۱۴ پاسخ

طبیعی خودش بیاد مشکلی نداره ولی سزارین بیشتر دکترا میگن ۳۸ هفته تموم بشه بعد چون وزن گیری بچه ماه ها اخره

هیچی نمیشه ولی هر چی بیشتر بمونه کامل تر میشه. مثلا کبدش کامل تر میشه احتمال زردی کمتره

بمونه خیلی بهتره تو شکم به نفعش هس من دکترم گفت ۳۸هفته تایم درست سزارین مگه اینکه خدایی نکرده مشکلی باشه

چیزی نمیشه احتمال داره وزنش کم باشه چون خواهرزاده من ۳۷هفته بدنیااومد۲کیلوخوردع ای بود

اگه وزنش خوب باشه امپول ریه زده باشه و زایمان زودرس داشته باشی دیگه شده و تقریبا بی مشکله. ولی خیلیام سیستم ایمنی شون ضعیف میمونه یا بعدا چشمشون ضعیف میشه و.. پس ریسکه خودت بخوای زودتر دنیاش بیاری

وااا چرا دلت میخواد؟ بزار دو هفته دیگه رشد کنه بچه 😐

من دخترم ۳۷ هفته بدنیا اومد،خداروشکر دستگاه هم نرفت اما خیلی ریز بود….بنظرم همون یکی دوهفته آخر خیلی برای جنین خوبه که تو بدن مادر بمونه…من اورژانسی سزارین شدم اگر مشکلی نداری بزار تا ۳۸ یا ۳۹ هفته باشه بهتره

بله من دخترمو ۳۷هفته ب دنیا آوردم کیسه ابم پاره شد

بالاخره خدا الکی نگفته ۴۰هفته

نه والا من دخترم ۳۲ هفتگی به دنیا اومد الانم از درو دیوار بالا میره

بزار بچه برسه کامل بشه آخه چرا زودتر بیاد

نکن بزار نوزادت ترم دنیا بیاد خییییلی فرقشه هر یه هفته این هفته های اخر کلی رشد همراه داره

برا دوهفته که فرقشه دعا کن سرموقع به دنیا بیاد

نه جاریم ۳۶ هفته بدنیا اومد بچش

سوال های مرتبط