منم همینم 😥
چه دندونگیر جالبی
خدا حفظش کنه
من دوتا دارم پسرم ۵ سالشه دخترمم ۴ ماهشه خدا رو شکر بابت وجودشون ولی ی وقتایی دیگه کم میارم
منم همینم عزیزم فکر کنم اکثرا همه همینیم
چقدر منی
چ دندون گیرش بامزه و خوبه دیگه زمین نمیفته..اگر از سایت گرفتین آدرس بدین بهم لطفا🥹❤️
منم همینطورم. چند روز دیگه تولدمه هیچ حس و حالی ندارم.
یه ارایشگا وقت نمیکنم برم
عزیطم میشه یه عکس از دندون گیر پسرت بزاری؟ راحته باهاش؟
عزیزم خداحفظش کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.