۷ پاسخ

منم همینم 😥

چه دندونگیر جالبی
خدا حفظش کنه
من دوتا دارم پسرم ۵ سالشه دخترمم ۴ ماهشه خدا رو شکر بابت وجودشون ولی ی وقتایی دیگه کم میارم

منم همینم عزیزم فکر کنم اکثرا همه همینیم

چقدر منی

چ دندون گیرش بامزه و خوبه دیگه زمین نمیفته..اگر از سایت گرفتین آدرس بدین بهم لطفا🥹❤️

منم همینطورم. چند روز دیگه تولدمه هیچ حس و حالی ندارم.
یه ارایشگا وقت نمیکنم برم‌
عزیطم میشه یه عکس از دندون گیر پسرت بزاری؟ راحته باهاش؟

عزیزم خداحفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان 🎀آنیسا🎀 مامان 🎀آنیسا🎀 هفته دوازدهم بارداری
مامان کدو قلقلی♥️ مامان کدو قلقلی♥️ ۱۵ ماهگی