۹ پاسخ

هم اینکه بچه داری واقعا انرژی ادم و میگیره در روز دوست داریم چیزای شیرین بخوریم که انرژی بگیریم

منم خودمو خفه کردم این مدت با شیرینی جات وزنم هم داره میره بالا

منی که عاشق ترشی بودم الان ازش متنفرم فقط شیرینی جات😋

دقیقا عین من

واااای من و بگو تو عمرم صبحونه حلوا ارده نمیخوردم الان خوراکمه گاهی هم خالی میخورم کلا هر چیزی که شیرین باشه همو یک دونه گوجه سبز دهنم نزاشتم

منم همینجوری بودم ولی از یجا دیگ نمیخورم الان حدوده یماهو نیمه کلا قطش کردم

نوش جونت😁 پروتئینت کم شده.. گوشت و مرغتو زیاد کن

قرص کروم بخور میل شیرینیتو از بین می‌بره اگه شیر میدی اونو نمی‌دونم از دکتر بپرس

منیزیم بخور یه مدت شاید کمبود داری

سوال های مرتبط