الان مهمون نمیصرفه 😂سه نفره بهتره به نظرم
س نفره ب نظرم ب صرفه تره🙃
من که میخوام خانوادگی بگیرم
هم اینکه تولدش افتاده نزدیک اربعین همه فامیل میرن کربلا
اگه هم بودن دعوت نمیکردم بچه تا سه سالگی از تولد چیزی نمیفهمه
ما سه تایی گرفتیم خیلی بهمون خوش گذشت
دوس داشتم بیرون تولد سه تایی بگیریم نشد
ب نظرم فضای باز خیلی بهتره اگ روز بری بیرون و ی جا ک سر سبز باشه هم عکسای قشنگی میتونی بگیری هم خوش میگزه
ولی من تو خونه هم گرفتم خوب بود
اینم دیزاینش
من مادر بزرگم فوت شده ولی خب اولین ساله نمیدونم چیکار کنم
با مهمون بگیر بیشتر خوش میگذره
من هر دوتاشو میگیرم
من مهمون در حد خودمونی و درجه یک ترجیح میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.