نه بستگی به اون جیز داره مثلا برا بستنی شده یک هفته هم صبر کرده برا اسباب بازی 1 ماه برا بازی کردن باهاش مثلا میگم بعد از اینکه غذا خوردم یا باباش میگه بعد استراحتم. یا برا بیسموییت میگم نه الان غذا خوردی باید صبر کنی بره پایین بعد مثلا 1 ساعت صبر کرده. البته شده برا چیزی که بهش گفتیم صبر کن هی بیاد بگه آخه خیلی ذوق دارم ولی میگیم باید صبر کنی با صبر کردن به چیزایی قشنگی میرسی. اینقدر اینو گفتیم که الان گاهی میگه درسته هرچی خوبه و قشنگه باید براش خیلی صبر کرد و وقت گذاشت میگم آره
پسر من اصلا صبر نداره خيلي سعي ميكنم كه باهاش تمرين كنم اما واقعا اين عجول بودنش ازار دهندست
دخترمن اصلاصبرنداره هرچی میخواد جیغ میزنی همین الان بده
وای خوش بحالتون مادرا ک صبر دارین من صفرم بچمم نگاه خودم میکنه 😥😥😥
هیچی صبر نداره اصلا 🤦🤦
سلام عزیزم من مثلا مشغول کاری باشم میگم صبر کن مامان دستم بنده....برای اسباب بازی یک هفته دو هفته هم شده بعضی موقع ها هم گیر کنش اتصالی میکنه 😅دیگه اون موضوع رو بیخیال نمیشه مثلا یبار رو به شب هوس کیک خونگی کرد منم گفتم فردا درست میکنیم فرداش کاری پیش اومد رفتیم بیرون اومدم غذا اینا درست کردم جمع و جور و همون کارهای روزمره ی همیشگی حسابی خسته بودم این وسط پریود هم شدم اما یادمم بود اما دیگه به رو خودم نیووردم😐( رفیق بی کلک مااادر😎) ی دفعه یادش افتاد، میرفت و میومد میگفت کیک منم به خودم گفتم پاشو زن این دیگه تا شب ولت نمیکنه همونم شد میشد حاضری بخرم اما پسرم بیشتر به خاطر پروسه ی کمک کردنش دوست داره دیگه تا اومد این کیک بپزه جیگر منم پخت🤣 بعدم ی تیکه خیلی کوچولو خورد گفت ممنون مامان😁
نه اصلا
میگم برو بازی کن کارم تموم بشه میدم
یا حتی گریه هم بکنه میگم هرموقع گریه ت تموم شد بعدا
چون میترسم بعدا همه چیرو با گریه بخواد
صبر که نداره
ولی سریع هم نمیدم
میگم مثلا صبر کن ظرفارو بشورم تموم شه
یا صبر کن دارم پیام میدم
این چیزا
یکم آستانه تحملشو ببرم بالا
پسر من متاسفانه اصلا صبر نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.