بنظرتون اسم راینیک قشنگتره یا آرنیک؟

۱۵ پاسخ

هیچ کدوم 😑
ولی ارنیک یکمی بهتره

بنظرم بازم بگرد😑

راستش هیچکدوم پسندم نیست

راینیک تلفظش سخته😅

آرنیک

آرنیک

ارنیک

آرنیک

آرنیک

چ اسم سختی
ارنیک بهتر

ارنیک

جنسیت مشخص نیست از اسم

یه حالیه جفتش🤔ولی راینیک بامزه تره

ارنیک

آرنیک

سوال های مرتبط

مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۲ ماهگی
مامان 😍دخترکم😍 مامان 😍دخترکم😍 ۱۰ ماهگی
مامان سوفیا🤍🦋 مامان سوفیا🤍🦋 ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان ܦ߭ܝ‌ܣߊ‌ܢߺ߭ مامان ܦ߭ܝ‌ܣߊ‌ܢߺ߭ ۱۰ ماهگی
مامان آیــلـیــن🦋 مامان آیــلـیــن🦋 ۱۰ ماهگی