بنظرتون اسم بهار قشنگتره یا گندم

۲۴ پاسخ

عزیزم با احترام هیچکدوم
جفتشون قدیمی و خیلی تکراری هستن
ببخشید بازم نظر من اینه اسم جدیدتر انتخاب کنید

بهار

بهار 😍
یکی از بچه های فامیل اسمش بهاره وقتی صداش میکنی خیلی حس خوبی میده🥹

هردو قشنگه

گندم

گندم

گندم خییییلی تکراری شده مثل امیر علی و امیرمحمد۲۰ سال پیش بذار بهار فک‌کنم بهتره

گندم

گندم قشنگتره

هر دو قشنگن عزیزم 🌺

بهار

بهار

دوتاشونم قشنگه ولی خب بچه تابستان میاد بزارگندم

گندم ❤️

بهار

گندم

گندم

هر دو قشنگه

گندم

گندم

گندم

گندم

بهار منم خیلی دوس داشتم بزارم بهار ولی شوهرم گفت بزار اسنا

با احترام هیچکدوم

سوال های مرتبط

مامان سوفیا🤍🦋 مامان سوفیا🤍🦋 ۱۱ ماهگی
مامان آرنیک مامان آرنیک هفته سی‌وششم بارداری
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان ܦ߭ܝ‌ܣߊ‌ܢߺ߭ مامان ܦ߭ܝ‌ܣߊ‌ܢߺ߭ ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری