بنظرتون اسم گندم یا سوفیا؟؟

۱۹ پاسخ

سوفیا

سوفیا

سوفیا

گندم قشنگه

گندم

گندم قطعا

گندم

گندم

ببخشید عزیزم الان میشه اسم سوفیا گذاشت؟🥲

سوفیا اسم مارک‌چای هم شده که سالها رواج پیدا کرده

گندم خوبه ولی چون اسم خوراکی زیاد شاید جالب نباشه سوفیا هم قشنگه ولی باز بگرد اسامی زیادی هستن که معنی جالبی دارن

سلام عزیزم خوبی شما سری قبل ک سقط داشتین بخاطر ایست قلبی منم داشتم بچه اولم بود الان خیلی واسه بارداری مجدد استرس دارم شما چیکار کردین؟

همه مردم از پارسال گذاشتن سوفیا

گندم.

سوفیا خیلی کم تره
معنیشم قشنگه

مارم هنوز اسم انتخاب نکردیم خیلی سخته

یه فکری کردم شناسنامه بزار سوفیا صداش کن گندم😂

گندم.

چقدسخت شد😂😂

سوال های مرتبط

مامان 😍دخترکم😍 مامان 😍دخترکم😍 ۱۰ ماهگی
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گندم مامان گندم ۶ ماهگی
مامان گندم مامان گندم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گندم و رز مامان گندم و رز هفته سی‌وششم بارداری
مامان گندم💕 مامان گندم💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گندم مامان گندم ۶ ماهگی