سلام
خانما اسم سوفیا قشنگتره یا پناه؟؟؟ 🤔

۲۵ پاسخ

سوفیا

اسم با آ بگید دختر

پناه

پناه عالیه ، حیف که آقای من دوست نداره و من نمیتونم بزارم

سلام عزیزم پناه خوبه سوفیا قدیمیه ولی سونیا قشنگه

پناه...

پناه❤️

من پناه رو میپسندم

پناه

من برا دخترم ازهمون اول بارداری شایلین انتخاب کردم بعضیا میگن قشنگ نیس ولی هرچی گشتم اسم دیگه ای به دلم ننشسته

توروخدا دیگه پناه نذارید.هرکی رو میبینی داره اسم بچشو می‌ذاره پناه.
سوفیا قشنگه عزیزم

پناه 😍

چند وقت دیگه ایران میشه پناهگاه😄

من موندم چرا همه میزارن پناه 😐 شورشو در اوردن ، اسم بچه باید خاص باشه هرطرفو نگا میکنی پناه پناه 😐

پناه

پناه قشنگتره

پناه

پناه 😍

پناه خیلی قشنگه ولی خیللللی زیاد شده و تا چند سال دیگه نصف هم سن و سالاش اسمشون پناهه، به نظرم سوفیا هم خاصتره هم شیکتره هم بین المللیه، من سوفیا رو ترجیح میدم به شخصه

من میخام بزارم رستا

سوفیا ممنوع شده گویا

پناه

پنا ه

پناه

معلومه پناه.

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۱ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان نقلی کوچولو مامان نقلی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۳ ماهگی