اسم دختر💕
کدوم قشنگتره بنظرتون؟

رز
رزا
پناه
درین

۱۷ پاسخ

رزا

رزا قشنگتره

رز خیلی قشنگه

درین

من گفتم اگه بچم دختر بود رز .رژا بزارم

رزا

من میخام رزا بزارم بنظرم خوش آواس

رز ،رزا،پناهم قشنگه ولی خب خیلی زیادشده

آلما هم قشنگه

رزا
دلا و آنا و دلارز هم قشنگه

پناه نهههه دیگه وای خیلی تکراری شد انقد همه میزارن

رز
یا راز
اسم دختر نداشتم🥹😂

همشون قشنگه به جز رزا

رز رزا

پناه شبیه اسم پسرانه من دوس ندارم

رزا.

همش غیر ازپناه

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری