۷ پاسخ

بیا برو امیرالمومنین هم تمیزه هم رسیدگیش خوبه
بین ۳ و ۴ سانتم یکم درده

بروامیرالمومنین سپیدار
شک نکن عالیه

همه جااا برو جز فاطمه الزهرا
قصاب خونست اونجا همش دانشجو وهیچی نمیفهمن

عزیزم بیمارستان خوب برو همون چهار سانت بستری شو نهایتا یکی دو ساعت دیرتر بستری میشی اما کمتر اذیت میشی

فکر کنم بیمارستانا خصوصی اینکار رو کنن اما دولتیا نه

ولی اصلا نرو اگر میری هم ماما خصوصی ببر

فاطمه الزهرا

سوال های مرتبط