عب نداره منم دوا درمانو ول کردم😐😂بیخیال بابا تو این گرونی
چقد فولیکول خوب داری امکان دوقلویی هس
عزیز ناراحت نباش منم هی پول میدادم برا آمپول و دارو ولی اثر نکرد
الان باردارم بدون مصرف هیچ دارویی بیخیال باش تا نتیجه بگیری هرچی بیشتر استرس داشته باشی کارت بی فایده اس
انشاالله هرچی صلاحه خواهر چی بگم بهت
گلم ایشالله نمیشه شاید لک لانه گزینیه به خودت استرس ندع
عزیزم ایشالله که هرچی خیره برات پیش بیاد ایشالله ک زودتر خدا بهت بچه بده
ناراحت نباش عزیزم انشالله باردار میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.