اگه همه آنزیم های کبدیت بالا باشه باید سریع زایمان کنی حالا یا طبیعی یا سزارین.ولی یکی بالا باشه و کمی بالا باشه با دارو حل میشه
دکتر به من گفته هر هفته بدم
حال کردی من 1 پا دکترم ؟؟؟؟🤣
نگفتم آزمایش برای انزیمای کبدیت مینویسم مامان جون ؟🤣
نترس بالا باشه دارو میده
علائمتون چی بود که آزمایش دادید فهمیدی؟
چیزی نمیشه با دارو کنترل میکنن .منم الان بالاس که یه ماهه دارم با دارو کنترل میکنم هر هفته آزمایش میدم که یه وقت بالا نره آخرین بار یکم بالا رفته بود که ختم دادن ۳۷ هفته کامل شد امروز برا فردا نامه دادن برا زایمان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.