والا من این هفته زیرمیزی رو دادم باز گفت هفته بعد بیا نامه رو بگیر🥲
بستگی به دکترت داره برا من گفته هفته دیگه بیا بهت نامه بدم 😂
زیر میزی میگیرن دیگه برا سزارین شکم اول
من هفته بعد یه سونو باید بدم و برم پیش دکا. بیهوشی نامه بگیرم دکترم گفت تو هفته ۳۷ برم نامه بگیرم ازش
من ۳۸ هفته گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.