نامه ای سزارین رو چندروز مونده به عمل میدن؟

۴ پاسخ

والا من این هفته زیرمیزی رو دادم باز گفت هفته بعد بیا نامه رو بگیر🥲

بستگی به دکترت داره برا من گفته هفته دیگه بیا بهت نامه بدم 😂
زیر میزی میگیرن دیگه برا سزارین شکم اول

من هفته بعد یه سونو باید بدم و برم پیش دکا. بیهوشی نامه بگیرم دکترم گفت تو هفته ۳۷ برم نامه بگیرم ازش

من ۳۸ هفته گرفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی
مامان نویان 😘🥰 مامان نویان 😘🥰 ۱ ماهگی