۳ پاسخ

مهدیہ جان بادام درختے رو بذار تو اب گرم خیس بخورہ۔یہ ساعت ایناا۔۔۔
بعد پوستشوو بگیر
اسیاابش کن۔یا رندہ ش کن ۔۔
نصف قاشق غذا خورے ارد برنج رو با نصف لیوان اب جوشیدہ ے سرد شدہ قاطے کن ھم بزن بذار رو شعلہ ے ملاایم۔نصف قاشق از پودر بادام رو ھم بھش اصافہ کن۔۔۔
ھم بزن تا قوام بیاد۔۔۔
گازو خاموش کن و بکشش تو ضرف تا خنک بشہ۔۔۔
بھش یہ کم شیر خودتو یا شیر خشک بزن تا رقیق بشہ و بدہ کوچولوت بخورہ۔۔۔
نوش جونش

یکم سنگینه حریره بنظر من یه چند وقت دیگه بده الان میتونی پوره بدی
هویج
سیب
سیبزمینی
اواکادو
زرده تخم مرغ
موز
حالا اگه خواستی حریره بدی ۵تا بادوم بردار روش آب جوش بریز پوستشو بگیر و بعد با الک توری رندش کن یه قاشق آرد برنج یه قاشق آرد بادومم با آب جوشیده سرد شده مخلوط کن بزار قوام پیدا کنه

ما به کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇madaraneehhh@

سوال های مرتبط

مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری