۱۲ پاسخ

انشاالله زودتر خوب میشی و نی نی نازتو بغل میکنی نگران نباش

چیشدی؟؟

چیشد عزیزم ؟؟؟

کاش مفتح نمیرفتی....

عه ثریا زایمان کردی ب سلامتی

پایواز داری یا تنها هستی

انشاالله عزیزم زودتر بهتر بشی کوچولت بگیر بغلت نران نباش عزیزم

چ بد 😕

وای منم. بعد زایمان. خونریزی کردم موقع بخیه. بعد. اینقدر معاینه میکردم. جونم در آمد. بخدا دردش بدتر از زایمان بود انگار. بعد متوجه شدن. هنوز لخته داخل شکمم بوده. یه ساعت بعد زایمان باز رو تخت زایمان بودم بازم نمی‌خواستن منو. بیارن پایین بخاطر دخترم. هلاک شد از گریه. بهش آب قند دادن. باز آروم نمیشد وقتی آمدم پایین گیج. می‌رفت سرم. یعنی آمدم پایین. خدارو شکر کردم معاینه تموم شد. چقدر بد بود البته قبل بخش باز معاینه م کردن بماند

تو دیگه چرا اخه

حالت خوب بشه میبینیش انقد نگران نباش

چرا گلم چیشده

سوال های مرتبط

مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تیام کوچولو 💙 مامان تیام کوچولو 💙 ۵ ماهگی