۴ پاسخ

لبنیات نخور ببین چطور میشه

یچی میخوری بهش ضرر میکنه دیگه احتمال زیاد لبنیات و پروتئین گاو

اگه کم بالا میاره طبیعیه . ولی اگه خیلی زیاده و هر موقع شیر میخوره اینجوریه رفلاکس هست

یا رفلاکس داره یا حساسیت به پروتئین گاوی

سوال های مرتبط