اره خاله ي من داره ، هر چند وقت سونو ميده و خداروشكر چيزي نيس، شما هم وقتي سونو دادي ديگه نگران نباش ايشالله كه چيزي نيس
نه من سایزشون ثابت مونده منم یکسال هی خودخوری کردم ولی ولش کردم چون دکتر گفت ممکنه مدتها همینجور باشه
اره من دوساله همین مشکل دارم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.