سلام مامانها ،پوشک ،رفلاکس

تصویر
۳ پاسخ

اره خاله ي من داره ، هر چند وقت سونو ميده و خداروشكر چيزي نيس، شما هم وقتي سونو دادي ديگه نگران نباش ايشالله كه چيزي نيس

نه من سایزشون ثابت مونده منم یکسال هی خودخوری کردم ولی ولش کردم چون دکتر گفت ممکنه مدتها همینجور باشه

اره من دوساله همین مشکل دارم.

سوال های مرتبط

مامان آرین و آیسو مامان آرین و آیسو ۴ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۴ سالگی
مامان آرین و آیسو مامان آرین و آیسو ۴ سالگی
مامان فواد ودخترم مامان فواد ودخترم ۴ سالگی