احتمال داره این ماه زود تخمک آزاد کرده باشی مثلا روز ۱۱ یا ۱۲ و گرفته باشه ...ببین به نظرم کیت تخمک گذاری بگیر ببین چه طور میشه اگه هاله نیفته یعنی تخمک گذاری رو رد کردی...این تنها راهی هستش که میتونی بفهمی تخمک آزاد شده یا نه که گرفته باشه
چرا زوده اون واسه تخمک گزاریته
میگم مهمونات رفتن؟🤔
چرا فکر میکنی لانه گزینیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.