بچه ها قند ناشتام ۸۰ عه
یکساعت بعد محلول ۱۵۳
زیاده؟؟؟

۶ پاسخ

من قند ناشتا ۶۹ بود دکتر گفت نمیخواد تست قند بدی😬

یکساعت بعد باید زیر 180 باشه
واسه شما فک کنم خوب باشه

من ناشتا ۸۰ یکساعت بعدش ۱۴۰ امروز بهداشت گفت خوبه هنوز پیش دکتر خودم نرفتم

ن عزیزم من قند ناشتا ۸۸ بعد محلول ۴۳
دکتر گف مشکلی نیس

یکمی بالاست رژیم بگیری خوب میشه

اره عزیزم

سوال های مرتبط