من قند ناشتا ۶۹ بود دکتر گفت نمیخواد تست قند بدی😬
یکساعت بعد باید زیر 180 باشه
واسه شما فک کنم خوب باشه
من ناشتا ۸۰ یکساعت بعدش ۱۴۰ امروز بهداشت گفت خوبه هنوز پیش دکتر خودم نرفتم
ن عزیزم من قند ناشتا ۸۸ بعد محلول ۴۳
دکتر گف مشکلی نیس
یکمی بالاست رژیم بگیری خوب میشه
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.