۱۲ پاسخ

دیگه هرچ بزرگترمیشن کمتر وزن اضاف میکنن

پسر منم همینحوریه تازه ۹۲۰۰ بود
اصلا لب ب غذا نمیزنه
فقط میگ شیر بده میاد میچسبه به من میگ هم هم

عالیه.

کمکی شیرخشک بده اگه شیرت ابکیه. موهاشم کوتاه کن نانازیوووووو

ماشینو چند گرفتی براش؟

واکسن سخت بود؟ چندتا بود چجوری بود ؟

دخترتون راه میره؟
دختر منم قدش۷۶وزنش۹.۶

دقیقا منم شنبه بردمش برا واکسن قدش 74بود وزنش 9900 بود از 9ماهگی 900گرم اضافه کرده .نمودارش که خوبه رو به بالاس

پسر من الان ۹و۷۰۰

به نظرم عالیه سخت نگیر مهم اینه که سالم باشه کلا واسه دندون و از این به بعد تابستونم بشه بچه ها لاغر میشن

ویتامینه بخور شیرت چرب و مقوی بشه

خوبه چرا سخت میگیری

سوال های مرتبط