شاید از معدت باشه که اینجوری شده
من دیشب کمی بیشتر از حدم شام خوردم تا صبح بیدار بودم خیلی اذیت بودم شکمم سنگینی میکرد 😁☹️🤭اولین بارم بود که شامم کمی بیشتر خورده بودم
منم شیر خوردم البته من حساسیت به لبنیات دارم.و الان دوروزه دل درد میگیره ول میکنه حالت تهوع ...
نه فکر نکنم ربطی به شیر داشته باشه
من سه روز اینجوری بودم
از طرف شکمم یه دردی میومد تا بالای معدم
یهو میگرفت یهو ول میکرد
ولی بعد سه روز خود به خود خوب شدم
شاید ترش کردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.