هفته ی دوممم مگه داریم😐🤔😂
منظورت هفته ششم هست ؟
چون بعد از اینکه متوجه بارداری شدی و از موعدت بگذره ۴هفته اول حساب میشه ..
چون ماه های اول هستی اگر کمه طبیعیه
باید استراحت داشته باشی
اگه درد هم داری باید بری دکتر که احتمالا بهت شیاف بده و بگه باید استراحت کنی♥️
طبیعیه عزیزم استراحت داشته باش فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.