دختر من از فرودین ما چند بار با دل درد از خواب بیدارشد گفت مامان دلم درد میکنه هی آب بالا آورد بعد دو ساعت خوب میشد ...امروز بردم فوق تخصص گوارش گفت رفلاکس داره کلی دارو داد خدا کنه جواب بده ...علایم دختر شما چیه ؟
بچه منم رفلاکس خیلی اذیتش میکنه بعدظعر خیلی گریه میکنه اوووف خیلی سخته
آره خیلی وحشتناکه دخترمن4سالوردکرده رفلاکس شدیدداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.