سلام اووف این رفلاکس و کولیک چقدر بده

۳ پاسخ

دختر من از فرودین ما چند بار با دل درد از خواب بیدارشد گفت مامان دلم درد میکنه هی آب بالا آورد بعد دو ساعت خوب میشد ...امروز بردم فوق تخصص گوارش گفت رفلاکس داره کلی دارو داد خدا کنه جواب بده ...علایم دختر شما چیه ؟

بچه منم رفلاکس خیلی اذیتش می‌کنه بعدظعر خیلی گریه می‌کنه اوووف خیلی سخته

آره خیلی وحشتناکه دخترمن4سالوردکرده رفلاکس شدیدداره

سوال های مرتبط

مامان سوین و‌دلوین مامان سوین و‌دلوین ۴ سالگی